Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych na zasadach na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku (więcej informacji).  

zamknij

Najczęściej kupowane

Producenci

Promocje

Tagi

Szukaj

Ostatnie posty

Wszystkie posty

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyc poprzez założenie konta w serwisie, dodanie produktów do koszyka, wybranie metody dostawy oraz formy płatności i zatwierdzenie kupna. W przypadku niektórych produktów, zamówienie realizujemy przez formularz kontaktowy.

Jakie akceptujecie formy płatności i metody wysyłki?

Te informacje znajdziesz w sekcjach formy płatności i <czas i koszty dostawy>.

Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Nasz sklep stacjonarny z serwisem znajduje się z Warszawie przy ulicy Racławickiej 99A w Forcie Mokotów. Tutaj możesz osobiście odebrać zamówienie.

Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Dane zamieść w wiadomości do zamówienia (sekcja <i>03. Adres</i>).

Czy mogę zamówić niedostępny produkt?

Przy niektórych produktach, zwłaszcza rowerach, nie ma możliwości zakupu poprzez koszyk zakupowy. Wynika to z ograniczonej dostępności produktu u dystrybutora. W takiej sytuacji prosimy o kontakt przez formularz z zapytaniem o dostępność.

Jak mogę dokonać zwrotu?

O zwrotach piszemy w sekcji <zwroty i reklamacje>.

Czy montujecie zamówione rowery?

Tak, po sprowadzeniu roweru montujemy i regulujemy go na miejscu. Oferujemy również pomoc z montażem i konfiguracją innych akcesoriów.

Czy prowadzicie serwis rowerowy?

Tak, w sklepie stacjonarnym znajduje się nasz serwis rowerowy. Serwisujemy wszystkie rodzaje rowerów. Realizujemy serwis gwarancyjny rowerów Cannondale, Breezer, Fuji, Rondo (bezpłatny dla rowerów zakupionych u nas).

Założyłem konto, ale nie dostaję potwierdzenia na email.

Upewnij się, że korespondencja nie trafiła do filtru spam. Jeśli tam jej nie będzie, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@trirent.pl.